09 July 2011

denial

im not for you . and you are not for me . i am not yours , and you are not mine . dulu , aku rasa kau lah orangnya . yang boleh jadi teman aku . ya , i kinda like you . tapi semuanya dah berubah . entah salah siapa . salah aku mungkin . im in denial . i dont to be yours . banyak benda dalam otak aku . kau terlampau baik . mungkin kau bukan untuk aku . tak lah nak cakap aku ni jahat sangat , tapi aku rasa ni yang terbaik untuk kau . untuk kita . mungkin aku terlampau emosi dengan kau . aku dingin dengan kau . ego mungkin ? routine harian yang dahulunya menjadi kewajipan , tak lagi dilaksanakan . kadang kadang sahaja akan berbunyi handphone aku dengan ucapan 'selamat malam' . tiada lagi harapan . i have to move on . kini , ada lagi seorang . gayanya cukup ego . perempuan adalah salah dalam pelbagai perkara . aku senang berbual dengan dia . agak kelakar orangnya . perangai lebih kurang macam aku saja . tak lebih tak kurang . semangat lelaki boleh hebat dalam diri dia . pemalas macam aku . mengada macam aku . itu tak penting bagi aku . yang penting , hampir setiap hari , telefon yang kononnya idaman hati akan berbunyi lagu rolling in the deep by glee pada pukul 620am . dia orangnya . menyuruh aku bangun untuk solat subuh . tersenyum aku melihat gelagat dia . kata dia , dia suka telefon pada waktu waktu macam tu , sebab suara perempuan garau bila bangun tidur . aaaaaaaaaa suka hati kau lah ! haha .

kini tiada lagi harapan . hanya kehidupan yang biasa seperti tahun yang sebelumnya . bebas berkawan dengan sesiapa . Allah sahaja yang tahu siapa teman aku yang sebenarnya . sabar menunggu . acehh . haha . aku berdoa teman aku kelak mampu membimbing aku ke jalan Allah . mampu ingatkan aku mengenai Allah jika aku terleka . insyAllah .

:)

No comments:

Post a Comment