22 June 2011

21 06 2011





















okay . hari paling hectic . sumpah aku cakap . jadi serentak sekaligus ! time tu lah nak lepak ngn budak kms , hyve , family . ha tamak tau ! haha . handphone aku berbunyi berapa kali jangan cakap lah kan ? since morning sampai malam . bunyii je keje dia . nak baling sayang pulak . sia sia duit kerajaan kalau aku baling mcm tu je . hihi . pukul 9 caca dah call . tapi memang tak boleh nak bukak mata langsung . aku rasa macam ada basikal atas mata aku . berat gilaa nak bukak . haha . okay terlampau tinggi hiperbola aku . hari tu jugaklah mama masak sedap . damn ! aku nak keluar makan kat nandos . tapi mama masak macam hari ni birthday aku pulak . macam rugi je tak makan . aku belasah dulu makan kat rumah . then lepak alamanda . yuyu ngn emyl datang amik . amik faen pulak . sampai alamanda lepak nandos . maigod . aku tak reti makan nandos . noob habis . hahaha . maybe sebab aku dah kenyang kot . sebab tu lah aku macam x da selera je makan kat situ . tgk KL gangster pulak . fuyo best ! haha . denga suara kitaorg je dalam wayang tu . seronok lah . lepas tu rushing balik rumah faen . amik myvi kesayangan . amik fafa daripada pink panther kesayangan . haha . sampai papa rich lambat gila . but still sampai jugak kan ? haha . cupcakes . then mmu's pun sampai . maigod ramai nya korang bawak . haha . kak ada text cakap malam ni paling tepat kalau nak beli cake . sebab semua orang ada . even kak maya *future sis in law . hrm aku rasa family first than friends . aku pun tunaikan janji aku . keluarkan duit kerajaan dari mesin lubuk ATM Alamanda . then beli cake dekat BR . confuse antara birthday fana and birthday iskhandar . mana satu aku nak buat ni ? last last dua dua aku buat . pujuk jugak abah . aku pegi jugak birthday fana eventho aku tau abah memang bengang bila aku keluar malam . but i have to . surprise party menjadi . 9 biji kete rombongan pegi rumah fana . semua bukak lampu emergency . nice habis ! dengan seluar tido fana lagi . wuish . haha . lepas tu dapat phone call from min . suruh balik . sebab phia phia dah balik . terpaksa susahkan fafa hantar aku balik . tapi kannn . moments with my family still the best . keluarga adalah anugerah terbesar dalam hidup aku . kami lain dari lain . bayangkanlah kalau ada 6 orang yang cakap banyak macam aku ? tak ke huru hara rumah jadinya ? haha . nak potong cake pun jadi masalah . nak tiup lilin pun jadi masalah . beli cake BR pun jadi masalah . haha . tapi tu yang seronok ! rumah tak besar mana . tapi penduduk nya ramai lah pulak . adik beradik aku dah 6 . campur phia , abang agil , kak maya , abah mama . add up 10 ! bersepah lah tidur . tapi tu yang buat bonding kitaorg kuat . i know that .

i am happy with what i have right now . great family and friends . syukur ya Allah .
:)

No comments:

Post a Comment